Twitter
RSS RSS

zondag 24 juni 2012

Gebakken kerrie aardappeltjes


Na een drukke week is het tijd voor iets simpels en lekkers. Maak er een simpele salade bij en je hebt een lekkere zomerse maaltijd. Nu het weer nog een tikje meer zomer en dan eet ik dit graag op mijn balkonnetje in de zon.

Nu ga ik lekker Vroege Vogels luisteren op Radio 1, iets waar ik bijna altijd voor opsta op zondag ochtend om 8 uur. Ja, je snapt wel: ik ben fan! Verhalen over natuur, duurzaamheid, mooie instrumentale muziek en kwetterende vogeltjes. Wat wil een mens op zondag ochtend nog meer? (Nou ja, een ontbijtje hoort hier ook bij.)


2 opmerkingen:

  1. Waarom heet het kerrie aardappelen als er helemaal geen kerrie in het recept voorkomt???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat kerrie een mengsel van specerijen is. Dit mengsel kan variƫren. Bijvoorbeeld in India is er per streek een andere samenstelling van specerijen die voor kerrie wordt aangezien. De specerijen die ik in dit recept heb gebruikt zijn specerijen die in kerrie kunnen voorkomen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...