Twitter
RSS RSS

zondag 15 juli 2012

Spaghetti met olijven tapenade

Dit is een super snel recept en een snelle post. Dit is een ideaal gerecht als je weinig tijd hebt en toch iets lekkers op tafel wil zetten. Ik was binnen 30 minuten klaar en serveerde het ter plekke op ons bord. Een groene salade erbij en je hebt een volledige maaltijd! Altijd handig om zo’n receptje bij de hand te hebben.

Het recept is ge├»nspireerd op een recept uit het kookboek ‘Vegan with a vengeance'van Isa Chandra Moskowitz, die laatst zo in mijn brievenbus was gestoken door onze postbode. Ik had er grote vraagtekens bij en was zelfs even bang dat ik in een impulsieve bui dit boek had besteld en het vervolgens door schaamte (van een eventueel gat in mijn hand conclusie) had verdrongen.
Later bleek dat mijn vriend dit boek stiekem mij cadeau had gedaan. Opgelucht over het mysterie en super blij heb ik het boek van a zot z gelezen (bijna in een zucht) en ben er receptjes uit gaan proberen en deze was een succes. 
Nu ga ik snel mijn schortje voordoen, want vanmiddag heb ik een picknick georganiseerd. Dus ik hoop dat er geen regen is…

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...