Twitter
RSS RSS

woensdag 12 december 2012

Chocolade mousse taart

De taart is een gedrocht maar monsterlijk lekker. Ik heb getracht de taart op zijn meest eleganst op de foto te zetten. Nu weet ik waar de naam modder taart vandaan komt maar jemineetje, zo lekker dat je niet alleen je vingers erbij opeet maar ook je hand en vervolgens je armen. Vervolgens laat je je voldaan in een stoel zakken en val je inslaap dromend van taart muffins en koekjes.




Wat je ook prima zou kunen doen is muffins bakken van het beslag voeg aan het beslag aan het eind nog 60 gram pure chocolade in stukjes toe en bak ze 16 a 20 min.


2 opmerkingen:

  1. Wauwie, als er iets is waar voor wakker gemaakt kan worden is het chocolademousse wel :-) Jammer dat ik geen melkproducten meer mag. Dit biedt dus een super uitkomst :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het hebt over chocolade mousse...Dan raad ik je aan om dit http://vimeo.com/3083413 filmpje van de Eva keuken te kijken! Het recept voor deze chocolade mousse (zie filmpje) staat er geloof ik wel bij. Succes met maken en vooral veel plezier met opeten!!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...