Twitter
RSS RSS

zondag 23 december 2012

Shepherd's pie



Voor degene die, net als ik, de kerstdagen in gaat zonder al teveel feest gedruis, hier een recept voor een feestelijk en warm gerecht, maar zonder teveel poespas. Uiteraard past dit uiteindelijk ook in een feestelijke omgeving. Het is maar hoe je het ziet...Het is geen haute cuisine. Vorig jaar heb ik wel een 5 gangen diner georganiseerd en geheel zelf gekookt. Super leuk, maar dit jaar houd ik het simpel. Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet zo'n kerst- en oud en nieuwfiguur. Hooguit dat het weer een moment is dat je al je kooktalenten van stal mag halen en tentoon mag stellen ten aanzien van vrienden en familie, die vervolgens smullen en jij gaat met meerdere veren in je bilpartij weer huiswaarts.


Uiteraard kun je de wijn weglaten voor een alcohol vrije variant. De smaak blijft goed!

Desalniettemin: een fijne kerst aan ieder van jullie gewenst.

2 opmerkingen:

  1. De Shepherd's Pie was heerlijk! Twee dagen van kunnen eten met z'n tweeën en nog over! Bedankt voor het recept. Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...