Twitter
RSS RSS

zondag 6 januari 2013

Bonen burger


Na een vakantie met veel tijd voor koken, ga ik morgen weer aan de studie (slik). Er komen weer dagen dat ik laat thuis ben, ik een knorrende maag heb en snel voor mijn eigen gemoedsrust iets op tafel wil hebben staan. Mijn remedie hiervoor is simpele recepten en een vriezer vol lekkernijen. Zo maak ik vaak een grote hoeveelheid burgertjes in een weekend of vakantie en vries deze in. Zo kun je in een hup en een mum een maaltijd met een lekker burgertje op tafel toveren. Je kunt het burgertje bevroren en al in de pan mikken, doe er wat granen of iets dergelijks bij, wat salade of groente (of allebei!) en je kunt eten. Deze burger op of in een broodje is ook erg lekker.

2 opmerkingen:

  1. Lekkere en makkelijk te maken burgertjes, aparte smaak zo door de citroenschil! Ik ga ze zeker nog eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De citroenschil vereffend de zwaarte van de kruiden wat de smaak ten goede komt. Succes met maken en, niet te vergeten, het opeten van de burgertjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...