Twitter
RSS RSS

dinsdag 12 februari 2013

Drie in de pan


Je zou ze ook American pancakes kunnen noemen, maar 3 in de pan klinkt wat knusser naar mij idee. Alsof je weer belandt aan de keukentafel en je benen bungelen, omdat je stoel te hoog is (dat bungelen heb ik trouwens nog steeds, ik ben een kleintje) en je moeder je pannenkoekjes met stroop aanrijkt!
Deze pannenkoekjes zijn lekker met kaneel en oersuiker. Ze zijn erg makkelijk te bereiden en ik maak ze dan ook vaak wanneer ik 's middags iets meer wil dan een saaie boterham.


Tarwekiemen of tarwezemelen: beide kunnen binnen dit recept. Je kunt ze vinden in de Bio winkel en ik zag ze laatst zelfs in de albert hein staan. Tarwe kiemen/zemelen zijn erg gezond en geven je pannenkoekjes luchtigheid en een lekkere textuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...