Twitter
RSS RSS

zaterdag 11 mei 2013

Gewokte groente met Noodles


Snel, sneller, snelst. Denkende aan dat mijn vakantie bijna voorbij is...hier een recept dat je op een doordeweekse dag zo in elkaar kan draaien!
Ondanks dat ik heb genoten van mijn vakantie en heel veel heb gekookt, gebakken en uit eten ben geweest, moet ik er toch aan gaan geloven dat ik mij studie voor de laatste 7 weken (ja ik tel nu al af) weer moet oppakken. Wel zijn er gunstige vooruitzichten, zoals een projectmaand op school waarbij je in een samenwerkingsverband een bookazine gaat maken over de Mode Biennale in Arnhem. Hier heb ik wel zin in! 
Dit recept is dus ideaal voor wel willen eten maar niet veel tijd hebben. Het gerecht is echt super lekker (al zeg ik het zelf) en het is simpel: gewoon gewokte groente met noodles en een soort pinda dressing. Dit alles slurp je zo naar binnen zodat je je daarna voldaan op de bank laat zakken en je je mede huisgenoot (wat bij mij mijn vriendje is) de afwas laat doen...


Uiteraard kun je allerlei groenten gebruiken. Chinese kool of ordinaire witte kool zijn ook prima om te wokken. En wat dacht je van tauge, mmm!

Wanneer je geen citroen in huis hebt zou je eventueel ook appelazijn kunnen gebruiken en bij gebrek aan udon noodles (boekweit) zou je eventueel spaghetti kunnnen koken ipv de noodles.

Het recept is voor 2 personen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...